onsdag den 18. maj 2011

Hvad skal jeg kaldet til?

Jeg har været genlæse Gordon MacDonalds bog, \ "Bestilling Din Private World \". Kapitlet, der har gjort mig til at stoppe og tænke er den, hvor han siger, at vi skal være sikre på, at vi ved, hvad vi er kaldet til - og derefter bestille vores liv i henhold til denne kaldelse. Jeg tror, ​​jeg håber, at dette er en del af Gud at sætte mig sammen igen til at gå ud i den virkelige verden efter seminar.
Omkring et år siden jeg stoppede understrege om 'opkald'. Jeg var ulykkelig, men kunne ikke finde ud af om det var noget at gøre med min 'kalder ", og jeg var ikke komme nogen vegne kæmper med det, så jeg lod det gå. Det har på mange måder været befriende. Men i begyndelsen af ​​dette år kunne jeg ikke have formuleret min 'opkald'. Hvis nogen havde spurgt mig at forklare min opfordring ville jeg ikke have været i stand til - ikke at jeg ikke tror på det længere - bare de gamle ord ikke fandt anvendelse.
Men i de sidste lille stykke tid (jeg er ikke sikker på hvor længe, ​​tid sløring) Jeg har følt, at Gud har været at give mig en ny følelse af opkald. Med nye ord. Og jeg må indrømme, at jeg er spændt og meget overvældet, at Jesus virkelig skulle ønske mig.
Så jeg lytter meget hårdt i øjeblikket.