onsdag den 4. maj 2011

Denver Moore ... Angel Her paa Jorden - samme slags forskellige som MIG!

Jeg har lige forladt høre Denver Moore og Ron Hall aksjer om Gud ved et arrangement til fordel for NASHVILLE RESCUE MISSION ... De er forfatterne til samme slags forskellige som mig ... Jeg mødte Denver og Ron ... Rystelser Denver hånd og ser ind i hans smukke gamle brune øjne, jeg hørte HERREN hviske til mig, \ "MÅ IKKE savne mig (Herren) lige her. \" ... Ron delte deres historie, som jeg huskede at læse bogen og derefter Denver stod op og begyndte at tale ... Jeg var lammet af hans ord ... Den måde, han præsenterer sit budskab er umiskendeligt profetisk ... Det var Guds besked til mig og alle, der var i rummet ... Jeg havde en væv tørre tårer væk, som jeg tog NOTER (ikke noget jeg normalt gør på en fundraiser) ... Jeg var nødt til at suge det op og var bange jeg ville savne noget ...

Jeg var i desperat behov for at få min kop fyldt, og nu føler jeg mig gennemblødt ... IKKE LÆNGERE udtørret fra en lang uge, eller skal jeg sige en lang par måneder ...

Ron delt så mange ting, som Gud har vist ham igennem Denver ... Historien om samaritaner - Det handler ikke kun om, hvordan det vil påvirke USA, hvis vi ikke stoppe op og hjælpe-elske nogen i nød, men det er også hvad der vil HAVE TIL dem, hvis vi IKKE ... Hvad vil der ske med de forældreløse, enken, hjemløse mand / kvinde / barn, eller den person i fængslet, hvis vi stopper ikke! Hvad sker der med dem!

Denver hurtigt påpeger, at hvis der sig 6.000 hjemløse i FORTH værdi og 6501 kirker, at svaret er enkelt - hver kirke finder en og de andre bare ikke vil få en ... Jeg mener, hvordan ENKLE! Vi har ikke brug for et statsligt program, udvalg eller års planlægning til at løse problemet med det mindst et tabt, eller den sidste - Vi er Kristi legeme og har sin magt i os ...

Jeg lo ad denne bemærkning - fordi det er så sandt ... Han talte om, hvordan vi sikre har en masse bibelstudier, men ikke meget BIBELEN doin! Jeg mener, hvordan ærlig og indsigtsfulde er det!

Her var en anden i mit ansigt analogi ... Han taler om, hvordan vi tilbeder en hjemløs mand (Jesus) på søndag og derefter ignorere dem på mandag - gå forbi dem, ikke se på dem, er frastødt af dem, dømme dem og så meget mere!

Det er virkelig alt om nulstilling vores kompas ... Denver sluttede sin tale ved at synge en sang til os ... Det var så rig, sjælfuld og piercing til mit hjerte ... Han spurgte amerikanske TIL ALLE bede for ham ... Han talte om, hvordan et vigtigt led Gud betyder Satan vil angribe og ville elske vore bønner ...

Jeg håber, at jeg fik mine tanker klare nok, fordi jeg er så overvælde af begejstring på fornemmelsen, at jeg blev opdateret med nogle virkelig stærke SANDHED aften ...

TAK HERREN for at tillade mig at se jer i aften!

LÆS ... Samme slags forskellige som ME, Radikale, Crazy Love, Dream Giveren, den hjælp, Fields of the faderløse, hellige, Jesus KALDER, Hele i evangeliet, The Forgotten GUD, At vælge at se som min ven Mary Beth Chapman, og at er bare at nævne et par af mine favoritter ...